sailor


Anthony And The Johnsons - You Are My Sister

Det värsta jag vet är när min syster mår dåligt.
Hon är den viktigaste & underbaraste i hela världen.
Hon förstår mig & finns alltid där för mig.
Hon är den jag kan lita på & hon ställer alltid upp.
Jag älskar henne.


Like a dream. I know it's real. I pretend. Life is just a game. It's a lie. It's a lie to me. in my mind. I pretend that I can't feel anymore


"Du ska göra det du inte tror att du kan."

Ni är så otroligt många fina läsare där ute som hittat hit & det gör mig lycklig. 
Blir riktigt varm innombords av all positiv respons, ni är underbara.

 

Now, I can't behave. I feel it in my feet on the streets. But don't you know? There's something I can feel when I breathe.


http://lookbook.nu/look/506723-http-cigarettesweddingbands-webblogg-se




Det är så jag säger det. Ett kolikbarns bekännelser. För sent för edelweiss. Känn ingen sorg för mig Göteborg. Nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått.

Är inne i en Håkan Hellström period & det gillas skarpt. Lyssnar på alla hans album, gråter, minnen kommer tillbaks &  ett leende smyger sig på mina läppar. Tycker synd om mig själv, har feber, knarkar alvedon. Strosar runt i en stor skjorta med bara ben & snoret rinner. Dricker kaffe & spiller på golvet, allt är som vanligt med andra ord.  




valentine's day

Alla hjärtans dag spenderades med min underbara syster.
Är mycket lycklig att jag har henne.

shout out louds, donkeyboy, kent, mew, brother ali, fibes! oh-fibes!, moto boy, melissa horn & name the pet. Peace and Love 2010 kommer nog att bli underbart.
Längtar, längtar, längtar & drömmer mig bort.






In a desert. You're standing. A silhouette. Emotion. On those lonely afternoons in June I need you. Just like raindrops.

http://lookbook.nu/look/489371-http-cigarettesweddingbands-webblogg-se




Somethin' filled up, my heart with nothin', someone told me not to cry. But now that I'm older, my heart's colder, and I can see that it's a lie. Children wake up, hold your mistake up, before they turn the summer into dust.


Har tidigare i veckan kollat på where the wild things are.
Underbar film, helt klart.
Så otroligt vacker på alla sätt.

The Arcade Fire - Wake Up



RSS 2.0