Så snurra min jord igen. Radion spelar vår sång. Stockholm ligger öde och världen håller andan

http://lookbook.nu/look/597961-http-cigarettesweddingbands-webblogg-se


All the right friends in all the right places. So yeah, we're going down. They've got. All the right moves in all the right faces. So yeah, we're going down

- för det tråkiga vädret.
+ i kanten för att jag ska mysa med fina människor i kväll.


Ge mig en vinterdrog. Ge mig allt du har. Kom nu jag är kroniskt låg. Bara mörkret hörs. I ditt öga var en storm. jag såg. Som sommarsnö. I döda vinkeln ser jag allt du gör

Absolut godaste frukosten, helt klart.
Morgonpasset i P3 är bäst, det gör mig på bra humör.
Någonting som även bidrar är det fina vädret, underbart.






sidecut




Jag vet att du sover. Känner värmen från din hud.Bara lukten gör mig svag.Men jag vågar inte väcka dig nu. Jag skulle ge dig. Allting du pekar på. Men bara när du inte hör. Vågar jag säga så

Fin kväll med fina människor. Sådant gillar vi. skarpt.
Har saknat att röka vattenpipa väldigt mycket.
Min syster har gjort en sidecut, det är så väldans fint, jag dör.
Nu blir det kaffe & mat, fina grejer det.





Ingen lämnas kvar. Vi hämtar dig bakom fiendens linjer. Ingen lämnas kvar. Vi skyddar dig med all kraft vi har. Mot svinen. Och ja, vi regisserar slutets tystnad, tagning

http://lookbook.nu/look/569101-http-cigarettesweddingbands-webblogg-se






nittonhundrasextiofyra

Denna dag blir min älskade far ännu ett år äldre. Vi överaskade med kaffe, fika & presenter.
Att allt för övrigt känns mindre bra denna dag försöker jag att bortse ifrån.
Dricker kaffe, lyssnar på underbar musik & försöker att få mig på bättre tankar.





Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav. Någon dag kanske jag kör över dig här utanför. Varför måste vi döda varandra. Nåt säger mig att du blir borta. En lång lång tid

http://lookbook.nu/look/554311-http-cigarettesweddingbands-webblogg-se


Och det är lång väg ner. Och jag skulle aldrig ramla mer. Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen. Nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt lika glad - själv




Do you want to go to the seaside? I'm not trying to say that everybody wants to go. I fell in love at the seaside. I handled my charm with time and slight of hand


Jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag var igår. Vaknade av ett meddelande där det stod att the kooks & jay-z kommer till peace and love 2010. Det var varmt ute, svala vindar smekte över stadens gator & solen var uppe längre än vanligt, nu är det vår. Att jag sedan hade fina människor omkring mig hela dagen gjorde allt ännu mer perfekt.  





För allt är gitarrer och bas, Trummor och hat som river. Och är vi en som står emot och visar upp en del vi gjort, Där är en som tar tillbaks det där som skulle lösas.


Har missbrukar sex and the city under den senaste tiden, underbart.
Sen så är jag mycket glad att jag har så fina vänner, dom gör mig lycklig.
+ i kanten för min nya kavaj, den är vit & svart randig & jag älskar den.
 
Charlotte
: So how are you?
Carrie: I'm good. How are you?
Charlotte: Great.
Carrie: I told Aidan about the affair and he broke up with me.
Charlotte: Trey and I never had sex on our honeymoon.
Carrie: You win. So. Should we get more coffee or should we get two guns and kill ourselves?




Jag ler mot dig, För det finns ingenting som passar mig. Och jag ser himmel och moln och vänner som går bredvid mig.

 "Där är leder som vi gått och där är jord som har kommit bort.
Och någon dag är jag tillbaks och allting blir som allting borde va."

Kaffe, cigaretter & sällskap av en god vän.
Det är så det skall vara,
det är så jag vill ha det, 
det är då jag mår som bäst.




RSS 2.0