han somnade bakom, sina nya solglasögon och han drömde att han inte behövde nån och när han vakna, satt en lapp i hans panna. "Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa"

Har varit & kollat på hästarna på betet. Har saknat det, har nästan inte varit i stallet någonting sedan vi fick lov att ta bort våran häst.

Nu ska jag berätta en sak, detta är förmodligen det finaste en främling gjort mot mig. Klockan va tio i elva, Håkan Hellströms spelning skulle börja om en timme, sista kunden kommer in, frågar om jag har en sax, han klipper av sitt p&l band & ger det till mig & frågar om jag vill gå på håkan hellström ikväll? Så jag fick se den underbara spelningen. Det gjorde minst sagt min dag. Fin människa det där.



Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. Du var alldeles runt hörnet, i kvarteret. Du var alldeles runt hörnet, i kvarteret - Överallt

Vänner, mitt juni, studentfirande, fint väder, kaffe, balkonger, öl, körkort, bra månad. Har kapat av mig håret och blonderat det, nöjd tjej. Nu är det P&L, lite surt att jag inte är där. Imorgon ska jag sitta utanför med en fin vän i gräset & lyssna på underbara håkan, det kommer bli fint 

 

RSS 2.0