På Betonglagd äng stod vi. Du bad mig ta kärlek lätt som en vind. Men jag var så ung och dumdristig. Och tårarna rann ner för min kind.

Ska spendera resterande timmarna av dagen med att uppvakta min underbara syster som fyller myndig dagen till ära. Hon är finast. Om några dagar ska vi dricka vin & svänga våra lurviga tillsammans under nattens timmar. Som jag har längtat.



Hon känner inte igen mig. Nej, åren har nog slitit hårdare på mig. Så jag säger inget.Vill inte genera henne. Men jag ska be honom ta hand om henne väl. För jag vet vilken dy hon varit i

En fin vän berättade för mig att världens finaste Håkan Hellström kommer till Falun. Åh detta gjorde min dag. har köpt två stickade trasor att värma mig i under den kalla delen av året. Är nu tre guldtior fattigare & en mycket nöjd tjej, underbart.




Vad är det som lovar dom unga, som får dom gamla att tro att dom kan överleva, som finns i alla utbrotten, som finns i grabben som står på karmen, till ett fönster, finns i rånarnas fantasier och i dom olyckligaste kapitlen.

Extremt sliten. Vill sova & vakna när det är vår. Längtar så mycket, ska bli skönt att se världen. Jag tycker synd om dom som inte är ärliga, sanningen kommer alltid fram. Jag är lycklig som har så fina människor runt mig, sanningens ord. Det är riktigt kallt nu. Kaffe, många lager tygbitar & lite musik på det känns som det enda rätta, underbart.





Vid protesfabrikens stängsel. La du din hand på min axel. Och sa att livet var något enkelt. Men jag kunde inte hålla med dig.







Vänner försvann och jag blev kvar. Hon var vacker och du var ett svin. Dom sa se och du blundade. Dom vaknade och jag var så trött. Dom sa fort och jag sa långsamt. Dom levde i misär och jag hörde stråkar. Dom tappade och jag hittade.


http://lookbook.nu/look/1260553-http-cigarettesweddingbands-webblogg-se





Vad är det som inte kan repareras, censureras, som inte har nån rättvisa, som inte är blind, men gömmer ögonen i händerna, som inte har nån anständighet, inte behöver kläs upp i skönhet, den kryper inte för nån, den väntar inte på nån.

Min syster är i Prag, saknar henne & vill vara där med henne nu. Har på äldre dar blivit duktig på att pruta, har tjänat in över två hundra under två veckors tid vid fyra olika tillfällen, underbart. Har lite små planer på att tågluffa med en av de finaste människorna jag känner, det skulle vara fint. Ska spara. Ska göra saker jag mår bra av. Ska sluta bry mig om vad andra tycker & tänker. Ska ta vara på dom fina som betyder. Vara den jag vill vara. Vara helt ärlig, tro på mig själv & mina värderingar.



RSS 2.0