brick lane

Har flyttat från camberwell & bor nu i brick lane, känns så bra! Fick reda på för ett tag sen att camberwell är en av de ställena man absolut inte ska bo i här i London, har blivit av med plånboken på bussen & blivit förföljd till dörren en natt så kände att de va påtiden att röra på sig. Brick lane är så fint, massa barer, fik & secondhand butiker överallt. Någonting jag saknat här är djur, men bara några hundra meter från där jag bor ligger spitalfields city farm, kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=pNgze1Vhldc&feature=youtube_gdata_player. Dör lite, måste dit snarast möjligt.

Min syster & bästa vän va här på besök nyligen. Jobbade när de kom hit till london så de kom till puben, när min syster kom upp för trappen och såg mig började hon gråta, det va så himla fint, har saknat henne & Linda så himla mycket. Vi har gått på camden market, kollat second hand & bara varit. Vi va ut i camden en kväll & sen på the fabrik, träffade några killar som skulle vara förband till the knife dagen efter, efterfestade på deras rum, bra kväll.



Kommentarer
Postat av: ellen

snyyyyyyyygg!

2011-12-12 @ 19:58:40
Postat av: Martina

E-EEEEP, ett blogginlägg!!!! Kan du snälla-söta-rara försöka uppdatera liiiite mer nu? PUSS

2011-12-12 @ 23:54:56
URL: http://bemyescapee.wordpress.com
Postat av: SBj

ellen: PUSS!!



Martina: ska försöka, lovar!! PUSS!!!

2011-12-16 @ 08:44:24
URL: http://cigarettesweddingbands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0