han somnade bakom, sina nya solglasögon och han drömde att han inte behövde nån och när han vakna, satt en lapp i hans panna. "Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa"

Har varit & kollat på hästarna på betet. Har saknat det, har nästan inte varit i stallet någonting sedan vi fick lov att ta bort våran häst.

Nu ska jag berätta en sak, detta är förmodligen det finaste en främling gjort mot mig. Klockan va tio i elva, Håkan Hellströms spelning skulle börja om en timme, sista kunden kommer in, frågar om jag har en sax, han klipper av sitt p&l band & ger det till mig & frågar om jag vill gå på håkan hellström ikväll? Så jag fick se den underbara spelningen. Det gjorde minst sagt min dag. Fin människa det där.



Kommentarer
Postat av: veronica

Åh, du är så snygg så jag vet inte vad!

Och fy vad snällt av den där personen, det är såna stunder som gör att man älskar livet ibland

2011-07-08 @ 19:29:38
URL: http://doubtingintentions.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh fy satan.. Håkan på peace&love, önskar att jag hade kunnat komma men var utomlands.

Första gången jag såg Håkan var jag elva, sommaren 2008 på peace.

Det var typ bästa dagen i mitt liv har jag insett nu i efterhand.

Efter jag såg honom där så var jag fast.

Håkan är bäst och kommer alltid vara, åtminstånde för mig.

Och.

Fy tusan vad vissa människor är underbara.

2011-07-13 @ 22:22:00
Postat av: Frida

Gillar hela din blogg och särskilt din stil. Du borde blogga oftare!

2011-08-05 @ 08:33:17
URL: http://missjansson.webblogg.sw
Postat av: Frida

Gillar hela din blogg och särskilt din stil! Du borde blogga oftare!

2011-08-05 @ 08:35:37
URL: http://missjansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0