Det verkar som hon överlevt. Sen sist jag såg henne. Hon kunde va någon annan, någon bättre. Om hon slöt ögonen.

Det här har varit den finaste dagen på länge. Varit med familjen + min älskade granne, som i & för sig räknas som en i familjen. Har ätit & druckit gott, nöjd tjej. Längtar efter morgondagen med vin & fina vänner. Hoppas ni alla har haft en underbar dag, ta hand om er.



Att drunkna är inte så illa, om det får en att drömma och hoppas på, att en seglande båt ska komma. och vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven, undanflykter och självanklagan, jag ser domen i dina ögon.

Håkan Hellström – Shelley
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i
Håkan Hellström – Vid protesfabrikens stängsel
Håkan Hellström – Du är snart där
Håkan Hellström – River en vacker dröm

På min önskelista står det en sak. Det skulle göra mig till världens lyckligast tjej. Vill gråta, känna smärta, skrika av glädje & vara obeskrivligt lycklig, allt på samma gång. Det skulle detta bidra till. Jag hoppas & tror. Skulle vara så otroligt fint.





Många morgnar bakom kyrkan. Men jag har inte mött Boubacan. Det gambianska fyllot. En vän är en vän hur taskigt livet än gått. Jag hoppas du fick pengarna jag skickade. För när jag var väck var du alltid där för mig.


http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?ProgramId=3946








Blitt sparkad runt några gånger. Som en del måste bli. För att fatta vad som betyder nåt. Och vem som går att lita på. Men när du var med mig. Musiken slutade aldrig. Du bara får mig att hänga, hänga kvar.


I mars ska jag & en fin människa tåg/båtluffa i europa på obestämd tid. Det kommer bli underbart. Nu har jag någonting att se fram emot under den kalla delen av året. Drack vin & svinade med min syster för första gången i lördags, trevligheter. Ta hand om er ni fina, xx  
  




RSS 2.0