Cold is the water, It freezes your already cold mind. Already cold, cold mind. And death is at your doorstair. And it will steal your innocence. But it will not steal your substance.


Har varit på secondhand runda med min syster, hittade lite fint, nöjda tjejer. Denna dag är inte vilken dag som helst, det är ett halv år sedan min syster slutade röka, duktig tjej. p3 guldgalan ikväll, fint de. Ta hand om er ni fina, xx

http://lookbook.nu/look/1518405-cigarettesweddingbands



my man, you'll never be what is in your heart, weep little lion man, you're not as brave as you were at the start, rate yourself and rake yourself, take all the courage you have left, waste it on fixing all the problems that you made in your own head





Ser hela stan sjunka, som titanic med alla ljusen tända, en sån där natt då vi behöver någonting, som hjälper en över svarta vatten.


http://lookbook.nu/look/1498773-cigarettesweddingbands



För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar. Och vem vet hur länge vi har varandra. I en nedlagd hamnstad full av misstro och ohållbarhet. Mötte jag min kärlek.


Cigarettesweddingbands firar ett år nu i dagarna. Tiden går så otroligt fort. Min far har gjort den finaste ringen till mig, den på bilden, är kär. Det är lite på gång här, har fått mail från en tidning i hongkong. Sen ett intressant erbjudande som förhoppningsvis kommer att synas på facebook inom några veckor. Fin start på det nya året. Vill tacka alla som skrivit så fina saker till mig under året som gått, det betyder otroligt mycket ska ni veta.






RSS 2.0