Jag har rest genom byar och städer. Ingenting fanns, ingenting fanns. Jag har stirrat mig blind i en spegel. Ingen var där, ingen var där.

Har varit ute på landet, riktigt fint väder, bra sällskap, god mat, godaste kaffet & jag har sett fyra älgar & en björn. Gick & kollade på fåren & dom nyfödda lammen, så fina, blev sugen på att flytta till en liten by, bli bonde & föda upp egna får.





Du, snälla vänta, vänta, håll ut. Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart. Jag vet att hon är söt men det måste bli du och jag

http://lookbook.nu/look/1813834-cigarettesweddingbands


Dagens: Summer Heart – Please Stay



Have you found where your place is?

Bra dag, köpte en väst, byxor & skjortan på bilden för en femtiolapp. Så värt, nöjd tjej. Nu är det vår, sjukt fint väder ute, har haft fint sällskap hela dagen & bara gjort saker som jag vill göra.

Dagens: Cloud Cult – Everybody here is a Cloud



Chicken Shack Sessions


Här hittar ni mig & min syster: http://chickenshacksessions.tumblr.com/

Håkan Hellström va underbart, gillar nya låtarna mest så det va en kväll jag kommer att leva länge på. Min syster tycker inte om att hålla någon i handen, hon får panik och undviker det alltid. Men under hela spelningen så lyckades hon hålla min hand, det va fint.





RSS 2.0