If I could turn the page. In time, then I'd rearrange just a day or two. Close my. Close my. Close my eyes.

inspiration på hög nivå: http://thesartorialist.blogspot.com/




Utanför vårt fönster hör vi markens sånger och som ett rastlöst barn om våren dagen kommer, jag tror vi flyr rakt in i solen.






http://www.biljettnu.se/konsert/biljetter/H%E5kan-Hellstr%F6m_2038_177?PHPSESSID=d0c1871dcb30b81575f7777227dd1d2d











Ett Kolikbarns Bekännelser

Mina fina läsare, hoppas att ni mår bra. Som några sagt, jag vet, ingen bra uppdatering här under den senaste tiden. En anledningar, min kamera är sönder & som ni vet så är det mest bilder & enbart lite text här. Ska ta tag i saken, vill ju att ni ska fortsätta kolla in här.

Firefox AK – Boom Boom Boom
Cut Copy – Take Me Over
Lo-Fi-Fnk – Want U
Ratatat – Drugs
Martin Solveig featuring Dragonette – Hello

Har inga nya bilder, här är en bild på mig & en av dom finaste människorna i mitt liv.


Det gör inte ont, efter tre dar på golvet, det som är skrivet är skrivet och livet är livet.


Har varit i hålan på söder några dagar, skönt att komma bort ett tag. Hemma i dalarna och har blivit sjuk. Syster har handlat mat och annat gott, hur glad blir man inte när hon kommer hem med tre mumin filmer? Detta kommer bli en bra dag. Ta hand om varandra, xx
 





RSS 2.0