She said: 'How did we get ourselves so lost?' And I said: 'I don't know, but we will not be leaving tonight, tonight. When you hold me I, I feel better'

Har fått en tanke ställare nu på senaste tiden, har börjat att uppskatta små saker i vardagen mer. Tror allting handlar mycket om vilken inställning man har till livet, jag ska börja vara mer positiv & öppen, tror man vinner på det i längden. Ska försöka att inte tänka så mycket & börja känna mer. Jag tänker för mycket. Ska försöka att ta vara på livet, för man vet aldrig när det tar slut. Jag ska sluta begränsa mig på grund av mina rädslor, jag ska göra det jag vill & drömmer om att göra.

Hot Chip – I Feel Better
Kings Of Convenience – I'd Rather Dance With You
Peter Doherty – Broken Love Song
Håkan Hellström – Aprilhimlen


Kommentarer
Postat av: pe

Hot Chip — I Feel Better (Capn Harry Bootleg) mycket bättre;)

2010-04-29 @ 22:22:40
Postat av: marie

hello! found you through cruel-thing blog and really love your style. please make a bloglovin button :D so I can also follow!

2010-05-02 @ 14:40:48
Postat av: WildFlower

I find your photography really inspiring...not to mention you got style sista!

2010-05-21 @ 10:43:24
URL: http://wildflowerstylistic.blogspot.com
Postat av: SBj

thanks!! <3

2010-05-21 @ 16:39:34
URL: http://cigarettesweddingbands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0