you'll never be what is in your heart. weep little lion man, you're not as brave as you were at the start. rate yourself and rape yourself, take all the courage you have left. wasted on fixing all the problems that you made


Var extremt ledsen på allt & alla. Kände för att åka bort & vara för mig själv. Tog ett tåg till huvudstaden & det var välbehövligt, minst sagt. Skulle enbart ner över dagen men stannade över natten i hålan på söder & åt en god middag med min kära moder. Två fina tjejer sprang på mig & frågade om de fick ta streetstyle bilder på mig, självfallet tackade jag tveklöst ja med ett leende på läpparna, underbart. De kommer komma upp på modette innom en snar framtid. Hittade en päls på beyond retro, älskar den. Lite andra fina saker följde också med hem. Mår bättre nu, tror det var miljö ombyte som behövdes, ha det underbart ni fina.





Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

grym!

2010-09-21 @ 07:08:45
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: SBj

åh tack! xx

2010-09-21 @ 16:02:59
URL: http://cigarettesweddingbands.webblogg.se/
Postat av: Anonym

What's with the duckface?

2010-10-03 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0