And here's to you, Mrs. Robinson. Jesus loves you more than you will know.


Gott nytt år ni fina! hoppas att ni får en riktigt bra nyårsafton. Själv ska jag jobba, men tror de kommer att bli en grym kväll ändå. Det här året har varit mycket upp  ner, men jag har växt otroligt mycke, har blivit mer självständig & vet nu att jag klarar mig bra själv. Ser fram emot nästa år! På fredag kommer det en fin tjej från grannstaden & bor hos mig i en månad, ska bli mycke roligt! Sen den tredje februari kommer flyttar min syster hit, dör av lycka!!



Kommentarer
Postat av: Kathryn

i love everything! and i really adore this blog! i was just wondering what model your new doctor martens were? they seem a bit more lower and slimmer than the ones you see around in the shops! they are so nice! love xx

2012-01-11 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0